Dobre praktyki Spółdzielni Otwartej Edukacji3. Wykorzystanie rozszerzonej i wirtualnej rzeczywistości na przykładzie istniejących wystaw wirtualnych autorUrszula Kondraciuk Przewiń w dół Pomiń spis treściPokaż lub ukryj menuSpis treściCzym są dobre praktyki? Archiwum społeczne, archiwum historii mówionej Pamięć bydgoszczan – Archiwum Historii Mówionej Bank Umiejętności Społecznych Bank Umiejętności Mieszkanek i Mieszkańców Bezpieczeństwo w sieci Bezpieczeństwo w sieci – przykładowa realizacja Ćwiczenia pamięci dla seniorów i seniorek Rusz głową! Escape room „Polska klasyka zawsze na topie” – biblioteczny escape room Geocaching, czyli zabawa w szukanie skarbów Geocaching – przykładowe realizacje Gra miejska Biblioteczna gra miejska związana z historią miasta Jest pomysł, są ludzie, a skąd wziąć pieniądze? Jest pomysł, są ludzie, a skąd wziąć pieniądze? – przykładowa realizacja Kluby wiedzy Kluby wiedzy – przykładowe realizacje Kursy e-learningowe Przygotowanie kursu „Bezpieczne zakupy przez internet” Po-dziel się Po-dzielnia – przykładowa realizacja Podcasty dla totalnie początkujących Tajniki audiodeskrypcji Praca w chmurze Ankiety online – tworzenie w chmurze Projektowanie w Canvie Twórz piękne grafiki – Canva w promowaniu działań edukacyjnych Quizy online Atrakcyjna lekcja: quizy i ankiety w szkole Rękodzieło Filcowanie na sucho Rozwijanie kreatywności Myślenie ma przyszłość – myślę i prezentuję swoje przekonania Spotkanie autorskie Spotkanie autorskie – przykładowa realizacja Tworzenie filmów Kamera… akcja! – poznajemy elementy języka filmu Tworzenie komiksów online Nasze emocje w słowach i obrazach, czyli tworzymy komiks online w Witty Comics Warsztaty kulturoznawcze i wielokulturowe Bombolki, krajzupa, zufka podane w kuchni spiskiej – scenariusz lekcji kulinarnej Warsztaty prozdrowotne Cykl spotkań dla seniorek/ów z zakresu zdrowia Webinaria Etyka w zawodzie bibliotekarki/rza – webinarium Webquesty Webquest – przykładowe realizacje Wirtualne wystawy i spacery 1. Tworzenie wirtualnych wystaw i spacerów 2. Gdzie znaleźć i jak wykorzystać darmowe grafiki, obrazy i modele 3D z zasobów instytucji kultury 3. Wykorzystanie rozszerzonej i wirtualnej rzeczywistości na przykładzie istniejących wystaw wirtualnych 4. Bezpłatne narzędzia, dzięki którym dodasz do wystawy elementy rzeczywistości rozszerzonej i wirtualnej oraz eksponaty 3D Autorki i autorzy Wróć do strony tytułowej Prezentacja do wykorzystania Spis przydatnych linkówMetodawarsztatGrupa docelowabibliotekarze/ki, dorośli, nauczyciele/ki, seniorzy/kiTematgrafika, hobby, kreowanie pomysłówMiejsce realizacjibiblioteka, offline, online "Poprzednia strona 2. Gdzie znaleźć i jak wykorzystać darmowe grafiki, obrazy i modele 3D z zasobów instytucji kultury" "Następna strona 4. Bezpłatne narzędzia, dzięki którym dodasz do wystawy elementy rzeczywistości rozszerzonej i wirtualnej oraz eksponaty 3D"