Scenariusze lekcji rozwijających u uczniów zdolność zarządzania sobą
Strona internetowa zawiera gotowe do wykorzystania przez nauczycieli narzędzia i pomoce lekcyjne ćwiczące u uczniów zdolność zarządzania sobą: umiejętność uczenia się, wytrwałość, rozwijanie własnych zainteresowań, orientację na przyszłość.
Ćwiczenia są różnej długości. Czasem zajmują całą lekcję lub można je kontynuować na kolejnych zajęciach, czasami zrealizować je można w kilka minut jako element lekcji. Podzielone są na przedmioty: język angielski, język polski, wiedza o społeczeństwie, historia, biologia, fizyka i odpowiednio otagowane, co umożliwia przyjęcie różnorodnych kryteriów poszukiwań.
Ponieważ kompetencje przekraczają treści nauczania tradycyjnie uczonych przedmiotów, pewną część zadań stanowią zadania interdyscyplinarne, łączące różne przedmioty szkolne.
Zespół

Ewelina Iwan – liderka projektu, nauczycielka języka angielskiego
Joanna Biczysko – nauczycielka języka angielskiego
Tomasz Ciszek – nauczyciel fizyki, informatyki, matematyki
Klaudia Potoniec – nauczycielka języka angielskiego
Beata Sekuła – nauczycielka języka angielskiego
Joanna Skonieczny – nauczycielka wiedzy o społeczeństwie i podstaw przedsiębiorczości
Anna Skrzyńska – nauczyciela biologii i informatyki
Justyna Śmiłek – nauczycielka języka angielskiego
Maciej Pabisek – nauczyciel języka polskiego
Maciej Zapiór – nauczyciel historii