W tworzeniu publikacji udział wzięły:
Agnieszka Kaczmarek
Z zamiłowania społeczniczka, z pasji bibliotekarka. Zawodowo związana z MBP w Ostrowi Mazowieckiej. Pozyskuje środki zewnętrzne na projekty promujące region przy wykorzystaniu nowoczesnych technologii. Prowadzi warsztaty i szkolenia m.in. z rozwoju kompetencji cyfrowych.
Agnieszka brała udział w tworzeniu następujących opisów:
- Wprowadzenie
Kamila Kokot-Kanikuła
Pracuje w Bibliotece Politechniki Gdańskiej. Od kwietnia 2019 r. jest członkinią międzynarodowego zespołu ds. promocji OZE: European Network of Open Education Librarians. Aktywnie promuje wiedzę na temat OZE, prowadząc szkolenia.
Kamila brała udział w tworzeniu następujących opisów:
- Czym jest otwartość i dlaczego warto otwierać?
- Czym są OZE?
- Czy otwarte zasoby edukacyjne są dla Ciebie? – QUIZ
Anna Małczuk-Wakulińska
Dr n. hum. Ukończyła filologię polską na UW oraz studia podyplomowe w zakresie pozyskiwania zewnętrznych środków i zarządzania projektami. Kieruje działem informacji naukowej w jednym z instytutów PAN. Prowadzi blog www.kasanakulture.pl oraz profil na Fb: Kasa na Kulturę i Edukację.
Anna brała udział w tworzeniu następujących opisów:
- Spółdzielnia Otwartej Edukacji w bibliotece
- Metoda SpołEd
Anna Michniuk
Pedagożka, psycholożka, wykładowczyni akademicka. Edukacją medialną w teorii i praktyce zajmuje się od ponad 10 lat. Doświadczenie zawodowe zdobywała w mediach i placówkach edukacyjnych. Autorka kanału na YouTube – „Ciocia Ania”.
Anna brała udział w tworzeniu następujących opisów:
- Dlaczego warto tworzyć OZE i z nich korzystać?
Jolanta Tokarek
Nauczycielka dyplomowana z trzydziestoletnim stażem. Ukończyła studia w zakresie edukacji przedszkolnej, wczesnoszkolnej i pedagogiki rewalidacyjnej oraz bibliotekoznawstwa i informacji naukowej. Pracuje jako nauczycielka bibliotekarka w Szkole Podstawowej nr 20 w Gorzowie Wielkopolskim.
Jolanta brała udział w tworzeniu następujących opisów:
- Czym jest otwartość i dlaczego warto otwierać?
- Czym są OZE?
Alicja Zgajewska
Dyplomowana nauczycielka bibliotekarka z długoletnim stażem pracy w Szkole Podstawowej nr 2 w Łapach. Podczas zajęć wykorzystuje nowoczesne i angażujące metody, aby promować czytelnictwo wśród uczennic i uczniów. Jest prezeską Stowarzyszenia „Łapska Dwójka”, działającego przy szkole.
Alicja brała udział w tworzeniu następujących opisów:
- Krótki przewodnik po prawie autorskim